Sztuka wykonywania biżuterii z recyklingowanych materiałów.
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, by zachęcić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami bądź też usługami. Jakim sposobem się niemniej jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma także do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek na ogół mają charakter informacyjny – to naturalnie dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy w stanie skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą mieć również funkcję wspierania sprzedaży – czasem są w stanie nam wobec tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Związane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie z reguły reklama ma za zadanie informować, natomiast już w kolejnych okresach, kiedy na przykład sprzedaż zacznie spadać, w owym czasie odpowiednio jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć klientom o rzeczowych produktach czy usługach. W dodatku reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już często się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy chociażby w telewizji.
3. Przejdź dalej
4. Wejdź
5. Przejdź do strony Przykłady innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie technologii.